Kızım 8.5 aylık. 4 gün önce sebepsiz yere ateşi 38.8 e çıktı gece uyurken. O geceden beri geceleri öksürüyor sürekli hapsuruyor. Doktor anne sütünü arttır daha sık emzir dedi ama geçecek gibi değil. Ciğerleri temizmis. Gündüzleri o kadar değil ama geceleri öksürükten uyuyamıyor:( yüksek yatıyorum yine aynı. Ne yapmalıyım. Var mı tavsiyeniz?