Oylesine_biri Goktugmom_ ben birincisinden aldım hiç mutlu değilim çok kaba duruyor ayağım deve tabanı gibi çıkıyor birde ben bu burun yapısını sevmiyorum belki ondan sevemedim ayakkabıyı bilmiyorum ya
Oylesine_biri Goktugmom_ ya ben hiç mutlu değilim sağlımlıkta sağlam yani ama çok kaba duruyor birde dediğim gibi bu burun tipi sevmiyorum ben eşim hep aynı tarz alma dediği için bi heves aldım ama keşke almasaydım giymiyorum