Kbraerdgn10 Kızlar ameliyatlı olduğum için yatarak emziriyorum bebeğimi emerken elimdeki telefon sag kaşının biraz üstüne düştü 1 2 dk boyunca ağladı birsey olmusmudur çok vicdan azabı çekiyorum 😭😭
winnie-the-pooh Kbraerdgn10 yok canım canı acımıştır tabi 🥲 ama bi hasar olmaz ki bende yanlışlıkla oyuncak düşürmüştüm ama ağlamamıştı
arslaninannesi98 Kbraerdgn10 bizimde başımıza gelmişti 2-3kez bişey olmadı ama insan kötü hissediyor tabiki
Defne-Bade Kbraerdgn10 ağlaması iyi kusmadıysa o da iyi biraz kontrol edin önemli birşey olmamıştır geçmiş olsun
Kbraerdgn10 Defne-Bade yani kustu da süt fazlasını kustu beyaz herzamanki gibi. Kusmuk nasıl olursa korkmalıyım
Defne-Bade Kbraerdgn10 düştüğü anda kusması tehlikeli olabilirmiş tabi süt fazlasıysa o normaldir muhtemelen korkmayın takip edin bence bir de oyuncak vs olabilir gözleriyle sizi takip ediyor mu onu kontrol edin