Biz 2 ay 26 günlüğüz kızlar geçen tartıldık 5200 gr çıktı ama bana az geldi mama ve meme gidiyoruz mamayıda memeyide beğenmemezlik yapmıyor memeyide emiyor ama bünyeden mi bilmiyorum ama fazla kilo almıyor sağlığı yerinde diye fazla kafama takmıyorum zayıf doğdu yinede iyi diyorum ben 2750 doğduk fenada sayılmayız☺️☺️