Kizlar merhaba ☺️ oglum 7 aylik olacak. Ya yablis hatırlamıyorsam 2 veya 3 aylıkken burun tıkanıklığı oldu ama geceleri daha cok oluyordu aile hekimine gittigimde bana illiadin burun fisfisi vermisti bir kez kullandm gecti daha kullanmadm neyse yaklasik 1 ay once yine aynısı oldu tekrar gittigimde hocam ayni durum oldu illiadin yazar misinz dedim yazdi bir yada 2 kez kullandim açıkçası cok unutkanim kullanmayi unutuyordum asiri da dehildi tikanikligi. Neyse 2 hafta önce memleketekime geldim ve oglum hastalandi biraz bogazlari odemlenmisti atesi vardi burnu yine ayyniydi atesinin oldugu gece acile goturdum doktor izotenik suyla temizle burnunu dedi baska bir sey var mi kullandigin gibisinden sordu bende fisfisi soyledm onu gunde 2 kez kullan dedi tamam dedm ama ben cok fisfisi kullnmadm acikcasi ama su 1 haftadir burun tıkanıklığı artii resmen agzindan nefes alıyor.bende bugun cocuk doktoruna goturdum ve bana fisfisin zararli oldugunu sıkmamam gerektigini soyledi 🤦 tabi bende ki pismanlik🤦 Allahtan her gun kullanmadm iyiki unutkanim diye dua ettigim tek an sanieim🤦 cigerleri temiz surekli izotenik suyla gunde 6 8 defaya kadar temizleyebilirsn dedi. Ben bu islemi yapiyorm ama burnundan bir sey cikmiyor gibi sanki sıktığım su geri çıkıyor 🤦 ve cok asiri agliyor yaparken agliyor ya korkuyorm bir yerine kacacak edecej diye ya bir zarar olmaz demi 🤦 ya bir de ben buraya geleli camasirlarini yikarken annem bizimkilerle bir yikiyor yani deterjani yok burda acaba ondan da tıkanmış olabilir mi bunu sormayi unuttm doktora🤦viks verdi camsina yattigi yere sıkmam icin 🤦 yani ya da hava degisiminden midir sizce 🤦 su fisfis isi de canımı cok sıktı ya 🤦 beyaz sabun rendelesem duzelir mi acaba cok uzun anlattm ama tam her seyi anlatmak istedm yardimci olursanz cok sevjurim☺️