Rabiaak44 Arkadaşlar bebeğim süt alerjik bebek. Mamalarımız bitmek üzere. Alerji bölümüne neredeyse bir ay randevu yok. Rapor çıkarmak için çocuk sağlığına gitsem yine çıkarır mı ?
Nefeess Rabiaak44 Çocuk doktoru yazıyor diye biliyorum çünkü kan testi verdik alerji doktorundan da randevu aldık çocuk doktoru kan sonucuna göre alerjisi varsa raporlu mamaya başlayacağız dedi