Basak2811 Kızlar merhaba 1 yaşında oğlum var geceleri benden ayrı uyumuyor Beşiğinde yatıyor uyanıyor bende onu yanima alıyorum ortamizdw uyuyor tekrar uyunca besigine koyuyorum ama bu durum beni çok zorlamaya başladı ne yapabilirim
Melesss Basak2811 kesinlikle taviz vermemelisin hatta odaları ayırmalısınız. Çok büyük yanlış bebekle aynı yatakta yatmak. İleride psikolojik sorunlara bile yol açabilir.
Arasannesi81 Basak2811 bizde aynı durumdaydık yatağı büyüyen beşikti büyük yaptık kendi odasında birlikte yatarak uyutuyorum sonra kalkıyorum yanından gece uyanında yanına gelip uykuya dalınca tekrar kalkıyorum ilk başlarda sık sık uyanırdı şimdi nadir uyanıyor
Basak2811 Melesss eşimin ailesiyle aynı evde yapışıyoruz o yüzden şuan odayı ayırma durumum yok yaz ayında ayrı eve cikicaz o zaman inşallah kendi odası olucak
Basak2811 ezgicomert evet denedim ama kendisi hemen kalkıyor ayağa beşikte doruluyor .Yanaklarımı sevmeden dokunmadan rahat etmiyor
Melesss Basak2811 inşallah canım ama lütfen taviz verme uyanırsada beşiğinde uyutmaya çalış yanına alma. Alışması 10 günü bulur sonra sen rahat edersin