Sibel_87 Sezeryan doğum yapalı 6 ay oldu ve karnım hala var,kilom çok yok verdim çoğunu ama göbek kaldı🤨Spora gitmek istiyorum,zumba göbek eritiyor diye duydum,zumba dansına gidipte faydasını gören var mı?
Budageceryahu Sibel_87 kesinlikle cok ise yariyor ben bekar iken yapardim cok faydasini gordum duzenli yapin yeme icmeye dikkat edin
Rainnnn Sibel_87 maalesef gitmiyor yani gitsede sarkıyor önce zumbayla kilo verip sonra sıklaşmak için mekik vs gibi karın çalışmalısınız 😢
LoveBug Ben düzenli reformer yapıyorum 4 ayda anca toparlandı. Alt karın hareketleri çok zordur ve sezaryen göbeği öyle toparlanır. Zumba yaparak sadece biraz kilo verebilirsiniz göbek eriteceğini hiç sanmıyorum.
Yagmur1c LoveBug reformere ne zamandır gidiyorsunuz ben 3 aydır gidiyorum gözle görülür bir zayıflama olmadı bende ama sıkılaştığımı fark ediyorum sadece
LoveBug Yagmur1c ben hamilelik de dahil 3 yıldır gidiyorum. Ama reformerla zayıflamazsınız dediğiniz gibi sıkılaşırsınız sadece. Yanında kardiyo, yürüyüş tarzı kalori yakıcı bi egzersiz de eklemeniz gerekiyor ve en önemlisi yediklerinize dikkat etmek.