Bugün kızımın doğum günüydü kutlama yapmadık doğum günü konusu hic gecmedi iyiki doğdunu bile mırıldanmadık sıradan birgün gibiydi. Neyse oğlum cümleleri pek yok kelimeleri var 3 yaşı geciyor gecikmeli konuşma problemi var. bugün birden yemek masasında kardeşine bakarak‘ iyiki doğdun nisa’ 3,4 kez üst üste dedi şok oldum nasıl bildi kardeşinin doğum günü olduğunu Mucize gibi bişeydi