Merhaba Anneler, 4.5 yaşında oğlum var zamanında yaptırmadık menenjit aşısını zamanı geçincede her geçen sene bin pişman oldum. Hep korkarak geçirdik. Birazda yanlış bilgiden bu zamana geldik ben bir süre sonra menenjitin bebeklikteki gibi yan etkili bir rahatsızlık olmadığını düşünüyordum yani bebeklikte büyük yan etki görülüyor 2 yaştan sonra o hastalık o kadar korkutucu hastalıktan çıkıyor sanıyordum sonra öğrendim ki meğersem yaş sınırı yokmuş. Bugün doktorumuzla konuştuk 4.5 yaşındaki oğlum menenjit aşısından hangisini vurulabilir dedim nimenrixten 1 bexerodan 2 ay arayla 2 kez vurulabilir dedi. Ben 1 yaştan sonra bexero vurulamıyor diye biliyordum. Bir yanlışlık olabilir mi? Siz hangisini vurdurdunuz çocuğunuza?