Aynı sorun bendede var bende sağlık ocağına gitttim ishale ilaç yazmam kefir ye probiyotik kullan dedi yolladı kaç kilo muz leblebi ne varsa yedim geçmiyor 4kilo vermişim dr bide dalga geçer gibi ishal iyidir bağırsağın temizleniyor dedi 🤣
valla 1000 antibiyotik vardı evde onu kullanıyorum geçiyo gibi hissediyorum