İyi akşamlar canım anneler .. tuvalet eğitiminde beşinci gündeyiz bugün. İlk iki gün felaketti . Geceleri bir iki kaçırdı ama artık kuru uyanıyor şükür. Ama gündüzleri hala söylemiyor ve ben tuvalete gidelim dediğimde de reddediyor. Beş dakika sonra üstünü ıslatıyor. Tamam hemen iki günde alışmasını beklemiyorum ama biraz biraz söylemesi gerekmez mi. Sizin bebişler ne zaman söyledi tuvalete gidelim diye?