theAna bebeğinin saçını kazıtan var mı? sonuçları nasıl oldu gür çıkıyor mu tecrübeli anneler yazarsanız sevinirim.
AysuClk theAna Öyle bir şey yok ben kazıttırmadım ama bir arkadaşım bebeğinin saçlarını kazıttı ama seyrek bir fark olmadı.Benim bebeğim de saçları seyrekti badem yağı kullanmaya başladım ve faydasını görüyorum cidden uzamaya başladılar 💪
Yavrusuu theAna benim oğlumun seyrekti alnı da açık 5 aylıkken kestik ama dökülüyor anne karnı saçı sonra ağzına giriyor diye kesmiştim gurlessin diye değil şimdi 8 aylık hala seyrek bence çocukla alakalı bir şey kesişen de işe yaramıyor
Beyza_momss theAna çıkıyor. 2 aylık falandı kazıdık tam da kazıma sayılmaz gerçi asker traşı oldu kızım 😂 ve şu anda daha iyi saçları 6 aylık çabucak uzadı ve görüntüsü rahatsız etmedi kış olduğu için hatta unuttum bile o keltos halini 🤭
theAna AysuClk eşim kestirelim daha sık çıkar diyo ben kıyamıyorum..badem yağını nasıl kullanıyorsunuz deneyim onu
2minnosannesi0 Ben kestim iki cocugumda amacim gurlestirmek değildi oglumun saclari gür baya ama kesimden degil bence bana cekmis kizimin incecik yani kesim cok işe yaramiyo olsa ikisinin de gür olurdu 😊
AysuClk theAna Benimde kızım 18 aylık olacak saçları uzasın diye çok hevesleniyorum. 2 3 aydır uyguluyorum cidden fark var deneyin mutlaka.Haftada bir duştan önce masaj yaparak sürüp yarım saat bekletin sonra bıcıbıcıya 😊
2minnosannesi0 theAna evet yarım saat once Instagram’da birinde görmüştüm saclari cok tatlı duruyodu cocugun 😂