Bebeğim 1 yaşında çok şükür hiç birşey i yoktu taki dün geceye kadar. Birden ateş oldu ama yüksek değil 38 civarında kaldı ılık suya soktum düştü calpol verdim düştüm ama max 2-3 saate tekrar yavaş yavaş çıkıyordu birazda ağlama ve huysuzluğu var. İnip tekrar tekrar geri çıkıyor ateşi🤷🏼♀️Yarın doktorumuza gideceğiz neden böyle olmuş olabilir