Anne sütü ile besleniyor bebeğim sadece . Günde en az 5 cisli bez almamız gerektiğini biliyorum. Bebeğim çişini yapıyor ama bazen çok dolu oluyor bazen çok az dolu oluyor doymuyor mu acaba anlayamıyorum. Bir kaç kez emzirdikten sonra mama yaptım vermeyi denedim yemedi geri çıkardı hep . Düşünmekten artık deli olcam aç mı tok mu diye