Bişey kullanmanıza gerek yok bence yemenize dikkat edin tatlıyı ve karbonhidrati azaltın ve mutlaka hergün spor yapın en az yarım saat. Ben emziriyorum ona rağmen hergün spor yapıyorum ve yediklerime dikkat ediyorum sütümde azalmadı çok şükür tabiki mutlaka 3 litre su için hergün inatla veremedigim 5 kiloyu verdim 1,5 ayda YouTube’dan Leslie yapabilirsiniz çok işe yarıyor tavsiye ederim 😊