AlpAslanbabysmom 2 aykik bebeğim emdikten sonra yogurt gibi kusuyor fazlasini cikarmak dedikleri bu mu doydugu anlamina mi geliyo 🤔 mama takviyesini kestim son 1 haftadir kafamda deli sorular 😰😨😖
Momylion AlpAslanbabysmom bizde 2 ayligiz arada bizde de oluyor zaten direk emdigini çıkarınca anlıyorum o direk süt şeklinde oluyor ama aradan zaman geçince bazen az az yoğurt gbi kesjk kesik cikariyor