limonkolonyasi kesinlikle roborock s5 max , xiaomi 2 modelini kullandim 1 tanesi bende var 1 tane annemde var anneme xiaomiden once roborock almistim ama bataryasnda sorun yasadik ucret iadesi yaptilar bundan dolayi roborock tekrar almak istemedim xiaomi aldim bin pisman oldum komsumuzda da roborock var hic sorun yasamadi baska bir komsumuzda da xiaomi var oda cok pisman xiaomi pismanlik sebeplerim ; bataryasi cok az gidiyor 100 m² evi bile supurup silemiyor sarja gidiyor dolunca kaldigi yerden devam ediyor ama roborock s5 max evi tamamen supurup siliyor ve sarji bile kaliyordu xiaomi kesinlikle guzel supurmuyo özellikle mutfagi ama roborock s5 max cok guzel supuruyor xiaomi uygulamada surekli cevrimdisi oluyor sabit bataryasina en ufak dokundugunuzda sarjdan cikiyor ama roborock uygulamasinda cevrimdisi hic olmuyor sarjdan kendisi cikmiyor cunku altina kaymaz aparat yolluyolar.sabah evi supurucem bir bakiyorum makine sarj olmamis yada disari cikiyorum calistircam bi bakiyorum cihaz cevrimdisi diyor. Ve xiaomi de 3 model tecrube ettik annemin , benim ve komsumuzun 3 umuzre pismaniz 1 seneden fazladirda kullaniyoruz