minikbaykus ben sabır taşı vs denedim ama maalesef yıkatiyordu. Hani o denli ağlıyordu birde 9 yaşında ablası var hemen oda işin içine girip yaptığım şeyleri yok sayıyorlardı. Kızımda oje denemistim bir günde bitmişti. Oğlumda dedim yapmayım. Ama mecbur bıraktı. Ve oje ile bıraktık. Bak sen büyüdün emmemen lazım benim de canım acıyor yara oldu dedim. Burda birisi bana yorum atmıştı salak saçma. Ama gerekiyorsa da yapılır. Çocuğum da travma olmadı, açtı baktı öptü kokladı. Hala da arada açar koklar öper. Ama bu yolu böyle bitirdik. Bizde 28 aylığız.