Minikkusum-Y Acil ürün teslimi almam lazım Perşembe günü kargoya verildi ürün ama . Yarın elimde olur mu acaba ? Bilgisi olan varmı Yarında kargo dağıtıyorlar mı ?
Annesinin_kuzusu00 Minikkusum-Y bazilari acik oluyor bazilari kapali.Bildigim kadariyla bolgeye gore degisiyor.
Sarikuzumalp Minikkusum-Y saat 2 yada 3 e kadar dağıtıyorlar diye biliyorum. Bana bir kaç kez gelmişti cumartesi günü ptt den.
1ana1bebe Minikkusum-Y yarim gun dagitima cikiyor ama acilse subeye gidin açılış saatinde dagitima cikmadan alin kesin olmuş olur