Kızlar bebeğim kolikti zaten ama gaz sıkıntısı hala devam ediyordu şu 3-4 gündür kabus gibi 10 dakikada bi ağlarak uyanıyo çığlık çığlığa sabaha kadar öyle devam ediyor, 4 aylıkken bile akşam 9-10 gibi mama içirdimmi bi daha sabah 6da istiyordu şimdi 3 saattr bi mamaya kalkıyo emzik verip pışpışlıyorum ama gittikce sıklasıyo en sonunda mamayı icene kadar susmuyo haliyle cok gazı oluyo uykusundada zor cıkarıyo gazını 8de uyuttum yarım saat sonra çığlıklar icinde kalktı yatmadı fitil verdim biraz olsun rahatladı şimdide uyumuyor bütün günde kucagımda artık cok yoruluyorum belim çok ağrıyor ☹️gaz için önerilerinize açığım ne yapmalıyım nasıl biter ne zaman geçer bu gaz sıkıntısı