Hayalperest_07 Gram alma bence çünkü ilerde satınca alındığın fiyatın çok altında satarsın en iyisi Reşat altın yada çeyrek lazım olsa Bi tanesini satarsın evet çeyrekte zararına alınıyor ama gram kadar değil