Kubraren21 Merhaba güzel Anneler, ikiz gebelikte doğum kaçıncı haftanızda gerçekleşti ? Bebekler kuveze alındı mı ?
Valide112 Kubraren21 37+3 de doğum yaptım keşke daha geç yapsaymışım, ikisi de bağışıklığı düşük doğdu idrar yolu enf. Dan 1 hafta küvözde kaldılar antibiyotik kullandılar ☹️
Tomris-Hatun Kubraren21 37+2 de dogurdum kizim girmedidw oglum enfeksiyondan dolayi 5 gun kuvezdeydi 😔
Gozdekaya43 Valide112 ondan değildir bende 37+1 de yaptım bende olmadı şükür bebekten bebeğe değişiyor 39-40 da doğsada olacaktı belkide 🤷🏼♀️ 35 de doğdu arkadaşın bebeği alınmadı küveze değişiyor işte
busraaldemir1485 Valide112 olacağı varmış canım benim tekiz gebelikti 36+3 de doğum yaptım suyum fazlaydı maasallah diyeyim bir gün bile kuvezde kalmadı gayet saglikliydi
Eloli87 Tam 37 haftallıken doğdular şu an 4,5 aylıklar .doğduklarında da şimdi de herhangi bir sorun olmadı, kiloları biri 2500 biri 2900 civarı idi küveze girmediler
Prettymom Eloli87 benim kızım da 4 ay 7 günlük bazen merak ediyorum ikizleri olanlar nasil idare ediyor diye 🤔zorlanıyor musunuz? Mesela gece biri uyusa biri uyanıyor gibi durumlar oluyor mu?
Melekveikizleri2 Kubraren21 30+2 de doğum yaptım ikiz kızlarıma. 1.100 gram doğdular 45 gün kaldılar çıktılar sonra korona ve RSV virüsü oldular 20 gün bir daha küvözde kaldılar ama şimdi çok şükür elhamdulillah rabbim bize bağışladı sağlıkları iyi 6 aylık olduk çok zor süreç ama moral tam olursa çok da kolay atlatılır ben tektim evde doğumdan itibaren hastaneye tek gidip geldik eşimle ailem yok onun ailesiyle de çok yakın değildik o sıralar aramız açıldı daha doğrusu ben tavır aldm çünkü kızlarım eve çıktılar bn eve eşimden başkadını sokmadım ama bir akşam griplilerken bize geldiler eşimde geriye çevirmedi olan çocuklarıma olan oldu meğerse koronalarmış ve ona rağmen ben suçlu oldum kavga ettim diye umurumda değil sağlık herşeyden önce gelmeli insanlar için.. kesinlikle kötü düşünmeyim hersey insanlar için gelip geçiyor önemli olan bu sınavdan sağlam çıkabilmek sabırlı olmak.
watermelonlove Melekveikizleri2 düşüncesiz insanlar bebekli/çocuklu evde hastayken ne işin var şimdiki şartlarda normal insanın evine bile gitmeyeceksin Corona diye bir şey var insan korkuyor gribim diyorsun Corona çıkıyorsun kaldı ki bebekli eve gitmek en ufak öksürük bile olsa gelme yani bak olan bebeğine olmuş kimin umrunda anneden başka
SZesra 32.haftada doğum yaptım ,kızlarımdan biri 1760 kg diğeri 1820 kg doğdu . 15 gün kuvözde kaldılar .. şimdi 15 aylıklar 🍒🥰
kirmizibasliklikiz_ Ekim-4 bunu onceden de gormustum bize de yapmamislardi sanirim herkese yapmiyorlar ya da bilgilendirmiyorlar
Ekim-4 kirmizibasliklikiz_ bize doktorumuz mecbur demişti hastaneden çıktığımız 2. Gün yapıldı ve 5 ay 5 doz yapıldı
Ekim-4 Kubraren21 30+1 de 1550-ve 1500 olarak doğdular tam 1 ay küvözde kaldılar 2 kilo olmaları beklendi