Kızlar yaaaa çok moralim bozuk 2 gündür her şey güzel giderken kaka mevzusu yıktı beni. Kaka yapcam karnım ağrıyor diye ağlıyor klozete koyuyorum yapmıyor lazımlığa koyuyorum yapamıyor. En son bez istiyorum diye ağladı baya Hiç bir tepki bağırma VS hiç bişey yaşanmadı hatta her şey normalmiş gibi devam edip parka falan da götürdüm bezsiz. Ama akşam çok ağladı en son uyucam dedi bezini bağladım uyudu. Napmalıyım vazgeçmem mi gerekiyor aslında çoktan hazırdı istekliydi