Baslikda olursa cok sevinirim guzell annelerimiz degerli annelerimiz herkez bebeklerimizin sagligini isteriz oyle degilmi? Bende simdi size saglikla mama veren annelere soyluyorum kesinlikle lif kaynagi yani (nukleotid )icermeyen mamalari kullanmayin sebbede suki azonce hastaneden geldim ve doktorum dediki lif kaynagi icermeyen mamalari kullandiginiz zaman ya kabizlik yada poposu catliyor benimkinin poposu catlamis oyuzden lif kaynakli olmayan mamalari kullanmayalim bebeklerimizin sagligi herysedne onemli dikkate alalim !!😊😍