zehranur01 Mrhaba arkadaşlar dün kızıma 18 ay aşısı yaptırdık ağızdan damla sağ ve sol kolundan aşı oldu sol kolunda aşı yerinde kızarıklık ve sertleşme oldu. 1 gün geçti. Sizdede oldu mu böyle acaba ???
1kz1ogln_ zehranur01 çok normal canım eğer şişlik fazlaysa buz koyabilirsin kenarlarına oğlumun kolunu görsen nasıl şişti ama aşılar böyle alerjik çocuklarda şişlik ve kızarıklık fazla oluyor