merhaba 23 günlük bebeğinin karni taş gibi olmus durumda. 2 gündür çok şancı çekiyor. yememe içmeme dikkat etmeme rağmen çok gazlı. ve çıkarmaya çalışsamda çok az çıkardı. kalasını yapıyor günde 2 3 kere ama yinede karni yumuşamadı. doktor
haftalikken gazi olursa diye maflor damlası vermişti onu kullandik fakat hala tas gibi. çok üzülüyorum. bu konuda deneyiminiz varsa yardimci olabilirmisiniz?