Sezeryan sonrası toparlanma zor oluyo derler normal doğumda hemen ayaklanıyoruz falan bir benmi hala kendime gelemedim 21 gün oldu ayakta kaldığım zaman ağrım oluyo dikiş yerlerinde vajinada falan öyle çok ağır iş yapmıyorum klâsik yemek bulaşık tarzı işler . Hele normal doğum ilk 1 haftası yürüyemez haldeydim bu normalmi acaba