Ferda94 Sezaryen doğum yaptım 1 ay önce ama karnım hala var ve çok sarkık ne yapmam lazım ve ne zaman spora başlamam gerekir
Snowglobe Ferda94 spor 6 aydan sonra başlanıyor. Ama göbeğe bende çare bulamadım. 8 buçyk ay oldu doğum yapalı. Kilo yok göbek var. Spor yapıyorum öyle kendi çapımda