Baakpnr- Kızlar 3 ay 25 günlük kızım . Bir iki gündür ilk defa çişi çok ama çok kötü kokuyor bugüne kadar hiç böyle bir koku olmamıştı . Ve çişli bez sayısı acayip azaldı . Ama acıktım diye ağlamıyor da ben anlayamadım . Bana yardımcı olur musunuz ?
3melek_annesiii Baakpnr- enfeksiyon olabilir benim bebeğim 3 qylikken çığlık atarak ağlamıştı acile götürdüm ve idrar yolu enfeksiyonuydu birde dikkat edin daha küçük.sarılık olmasın bence doktora gidin hemen
Baakpnr- 3melek_annesiii sarılık olmasın Yaaa sarılık riski de mi oluyor hala ?çişli bez sayısı az diye m dedin kuzum
Tubacnr0 Baakpnr- enfeksiyonda olabilir benim sütüm azdı ilk zamanlar rengi turuncu ve kokusu ağırdı birde az çiş yapıyordu
alinsmom1 Baakpnr- Enfeksiyon olabilir. Mutki’de ki çocuk doktoru hemde başhekim Ecem hanım iyidir haberiniz olsun 🌸
Baakpnr- alinsmom1 yaaa evet kuzum biliyorm 15 gün önce ona gittik kızım uyumuyor diye kan ve idrar tahlili yaptı o ara bısı yoktu ama demek ki 15 günlük süreçte oldu 🥺 acile götürebilirim sanırım . Teşekkür ederim 💕💕💕
3melek_annesiii Baakpnr- evet sütun az gelebilir.diye dedim canım.ama.ciglik.cigliga ağlıyorsa huzursuzsa acilde bir idrar tahlili yaptır derim bizim.enfeksiyon o şekilde çıktı birde erkek bebekti ben baya çektim çok huzursuzdu kapalilik ta vardı dün sünnet yaptım ben tekrarlama ihtimali olduğu için o yüzden doktora gitmeni öneririm canim onlar.gereken herseye bakıyor
alinsmom1 Baakpnr- Rica ederimm 💖 Havalar ısınıyor bebişini dışarı vs çıkardığında görüşebiliriz biz akşam 4 gibi hep lojmanın bahçesinde oluyoruz 🌸 eğer tanıdığın vs yoksa hiç bunalma
MinnakAsel Baakpnr- acile götürün büyük bir ihtimalle enfeksiyon kapmış o yüzden çiş sayısı azalmıştir bizde bir defa yaşadık o kadar kotu kokuyorduki ona rağmen anlamamıştım kusma ve ateş eşlik edince götürmüştüm Rabbim şifa versin
Baakpnr- 3melek_annesiii ben sadece mama ile besliyorum kuzum ama bu ara gerçekten azaldı ve hıc dolu dolu degıl 🥺