defnekokusu_ benim kızım şu an 1 ay 13 günlük sarılık yüzünden kaç defa kan verdik, en son anne sütü sarılığı çıktı, doktor 3 aya geçer dedi. Sarılık ise eğer en geç 2 saatte bir emzirmeniz gerekiyor. Bizimki uzamış sarılık şu an bile hala tam olarak geçmiş değil, ben artık 2 saatte bir değil ama 3 saati geçirmemeye çalışıyorum hala. 2 saatte bir çok zor oluyor, en başlarda ruh gibi geziyordum zaten bez, gaz derken arada bir saat kalıyor ondan sonra tekrar başa dön 😑