Merhaba kızlar,
Bebeğim 1 yaşını doldurdu, park yatakta yatıyor ama kış olduğu için evimiz ısınmadığından yatak odasına almıştık, şimdi odaları ayırmayı düşünüyorum ama koridorum çok uzun, güçlü bi telsize ihtiyacım var çekim ve ses konusunda. Araştırıyorum ama bi ton marka vs vs var krar veremiyorum özellikle ses konusunda. Çıt çıksa bendeki telsiz beni uyandırsın istiyorum. Bu konuda önerebilceğiniz gerçekten iyi ses netliği ve yüksekliği olan marka var mıdır?
teşekkür ederim şimdiden