Kızlar 4 aylık olduk bebeğimi meme artı mama ile besliyorum
sütüm az olduğu için mama daha çok
lakin çişi sap sarı bu normal mi ?
birde bişey daha sormak istiyorum iştahı hiç yok sma mama kullanıyorum. Gündüz 4 saatte veya 5 saatte bir 60 cc içiyor
eskiden daha iyiydi şimdi canı isterse
napcam bilmiyorum 😔
bu iki soruma cevap verirmisiniz