Herkese merhaba öncelikle.Hayatimda ilk defa bebeği araba tuttuğunu gördüm kızım 9 aylık öncesinde hiçbir problem yasamadik ama 3 veya 4 seferdik arabayla yolculuk yaparken kusuyor dünde köye gitmistik eve yaklaşınca arabadan indim yürüdüm baktım yine kusucak.yasayan varmı aranızda neden olur ne yapmalıyım çünkü gerçekten çok kötü bir durum ya neden boyle olduğunuda bilmiyorum 🤦