n-h-g-g Kızlar merhaba iyi akşamlar. Bebeğime ferrum demir ilacı verdi doktorumuz. Bebeğimde süregelen bi kabızlık söz konusu. Damla sayısını azaltmam kabızlığı önler mi 😔
Mervexxx n-h-g-g bana ebe dedıkı 9.ayına kadar sadece 4 damla vereceksin. Ama burda arkadaşlar kilosuna göre dedi. En iyisini aldım yine kabız maalesef
Irmakprensesinannesi Mervexxx benim kızımda 8 kg ama 4 damla kullaniyrz mesela dpktoumuz öyle istediği icin