sarppasa Yenidogandan itibaren prima care kullaniyorum fakat çok pahalı yetiştirmek mümkün olmuyor.. Bebegim 1 aylık hangi markaya geçmemi tavsiye edersiniz.
Zlm sarppasa ben goon ve sleepy extra kullanıyorum primayi geceleri bağlardim şimdi onun yerine goon kullaniyorum
Brcunr111 sarppasa şu anlık ben de onu kullanıyorum en iyi bez gercekten ama pahalı ben de arastiriyorum
Guneskiz48 sarppasa iki kızıma da prima premium çare kullanıyorum maalesef denediğim hicbirsey den memnun kalmadım hele küçük kızıma hepsi pişik yaptı
Premsesannesi355 sarppasa ilk aylarda çok diski yaptığı için benccok iyi bezlerden kullanmamıştım baby turco çok iyiydi , şuan 8 aylık Prima günlük aktif kullanıyorum ve bizim markett varmı yaşadığınız yerde bilmiyorum ama toptancı olduğu için uyguna geliyor
honeyybee_ Premsesannesi355 prima gunluk aktif güzel mi yani orkid günlük gibi yani ince rahat gibi mi çişi güzel tutuyor mu
1ruzgarmasali sarppasa uzun süre Prima premium care kullandım fiyatlar iyice ucunca sleppy naturale geçtim memnunum
sarilokumumm sarppasa ben Prima kullanmadım bizde sızdırma oldu hep ama kullanan arkadaşlarım sonrası migrosun minies bezine geçip yapıp memnun olduklarını söylediler ben arada minies alıyorum güzel
Premsesannesi355 honeyybee_ ince rahat zaten ince olduğu için cisi güzel cekiyo benim kızım 9 buçukta gece uykusuna geciyor sabah 9 buçukta uyanıyor 8 aylık 4 numara sabaha kadar almıyorum altını bez sissede kuru tutuyo ben öteki yeşil paketi unuttum adını onu kullandım primanin memnun kalmamıştım
Girlpower sarppasa ilk 7-8 ay premium care kullandım şimdi minies kullanıyorum çok memnunum fiyatı da makul
honeyybee_ Premsesannesi355 super ya bende alayim o zaman ayrica uyku saatleriniz cok iyi nazar degmesin 🧿