DenizinAnnesiiiii Merhaba anneler doğum günü için karton kek standı almak istyrm memnun musunuz yazarsanız sevinrm Hayırlı Ramazanlar 🤲
Belosunannesi DenizinAnnesiiiii 3 yıl once ogluma almıştım hala daha sapasağlam durur kızımdada kullanıcam kullanmaya bağlı canim