Alyosun_annesi7 Merhana canım anneler bugün aşımız vardı yaptırdık boy kilo ölcümü yapıldı boyu 74 kilosu 8770 sizde durumlr nasl 1 hafta boyunca mama ve ek gıda reddi yaşdk yeni yeni düzeldi ve ishaldi geçti şükür🙏🏻
MerveAlaca67 Alyosun_annesi7 27 nisanda benim de bebğim dokuz aylık olcak kaç tane aşı yapılıyor bize de tahlil yapılcak demişti saglık ocagındaki ebe siz yaptırdınız mı tahlil de bir de ne zaman başladı beslenme reddi benim bebeğimde bir haftadır yemiyor hiç bir şey napcam bilmiyorum
tarihcianne61 Alyosun_annesi7 Benim oğlum 74 cm 9400. 2 hafta önce sünnet oldu sünnetinde kan ölçümü yapıldığı için daha kan almadılar o sonuçlara baktılar. Narkoz aldığı içinde aşısını 15 gün sonraya ertelediler. Yani kan veririz aşı yaptırırız diye gittik hiç bir şey yaptırmadan geri döndük 😂
Premsesannesi355 Alyosun_annesi7 9.ay aşısını yaptırdınız mı acaba ? Sağlık ocağı tercih meselesi dedi bana ? En son 8 kgydi şuan kaç kg bilmiyorum 😁😁
Alyosun_annesi7 Snowglobe aşı odasna gidp aşı ve boy kilo kontrolu yapılıyor hiç doktora faln gitmiyoruz şimdi aklımda soru işareti kaldı . Maşallah ismi ne prensesin
Snowglobe Alyosun_annesi7 Nazende. 😊 Sizin de mi kız adı ne. 1 yaş ta doktora götürün o zaman yapılır kesin
Alyosun_annesi7 MerveAlaca67 1 tane aşı yapıldı . Hayır bizden tahlil falan istenmedi yumurta beyaznı yedirmemi söyledile alerjisi varmı yokmu diye ona göre aşı yapılckdı herhangı bi sorn olmadı gecen hafta başladı 7 güne yakn sürdğ mamaı bile içmiyordu yeni iki üçgündür düzeldi
Alyosun_annesi7 Premsesannesi355 evet yaptrdk bence özel aşılar harici hepsnin zorunlu oldğnı biliyorm