Merhaba güzel anneler 🌸 kızım 9.5 aylık ve doğduğundan beri burnu tıkanık ve bu da öksürük yapıyor. 2 aydır da alerji ilacı kullanıyoruz öksürük şurubu ile birlikte. Şimdiye kadar hiç aklıma gelmemişti ama acaba kullandığım yumuşatıcı ve deterjan kokusundan olabilir mi ?