oglumuz01 Artık korkuyorum tazyikli sütü gelen annelerin neler yapması gerekiyorsa hepsini yapıyorum her seferinde 1 aylık bebeğim öksürüyor emerken nefesi kesiliyor. Artık sütümü sağıp mı versem yeter korkuyorum emzirmeyince de süt azalıyor.
Mrv1007 oglumuz01 aynı dertten bende de var, cocuk boguldukca aklım cıkıyor. Her şeyi denedim ama maalesef hala boguluyor 40 günlük oluyor yarın, 40 gündür durum aynı
Selinbam oglumuz01 zamanlada normal içilcek kıvamda akıyo şu am vücudun daa adapte olmamştır benmde öyleydi 4 ayşıkken oturdu
Ozlem2904 oglumuz01 bebeğiniz uyurken gece /gündüz ön sütü sağın. Ben damla kullanıyordum ilk zamanlar çok aşırı arttı sütüm tazyikli geliyodu oğlumun genzine kaçıyordu süt hepbsagdim göğsümü öyle verdim. Damlayı birakincadq zaten düzeldi
Lajivert Ayyy bende o yoldan geçtim ve psikolojimi bozmustu ne yapacagımı bilemiyordum haftalar gectikce emme refleksi artıyor ve geçiyor korkma bu günler geçiçek ben genelde ayağa kalkıp emziriyordum yada yatıyordum öyle emziriyordum deneyebilirsiniz
oglumuz01 Mrv1007 benimki de 37 günlük Süt terbiyelenmesi diye bir şey varmış ama hala terbiyelenmesi. Biberona geçmek gibi bir düşüncen var mı ben geçmek istemiyorum ama çok korkuyorum hiç bir şey işe yaramıyor
Mrv1007 oglumuz01 biberon hiç düşünmüyorum meme reddine sebep olur diye, o yüzden bu sekılde de olsa öncesinde biraz sağıp tazyiğini akıtarak vs bi sekilde halletmeye calıscam cok zor çünkü biberona alısırsa memeyi bırakır diye korkuyorum
Ozlem2904 oglumuz01 sagdiklarinizi ek gıda döneminde yogurt yapabilirsiniz ben öyle uapicam nefis yemek tariflerinde tarif var.
Oktay0122 oglumuz01 dik oturarak emzirme ve bebeği kendinize göre dik tutarak emzirme çok işe yarıyor çok zor meme üzerinde az ağlama krizlerine girmedi :( ben emzirdikten sonra bebeği sağıp dolaba atıyorum çünkü boşalmıyor göğsüm tekrar uyandığında daha rahat emiyor
Kucukhobby oglumuz01 yatarak emziriyorum ben. Bide her sabah 80 ml e yakın sağıyorum iki memeyi de öyle veriyorum
Minikkus14 oglumuz01 bende öyleyim vermeden önce biraz sagiyorum sütümü meme biraz rahatlıyor öyle veriyorum ağzına yoksa ememiyor hep akıyor ağzına bile alamıyor düzgün alırsa boğuluyordu çözüm böyle buldum ben
Damlali oglumuz01 en etkili yöntem bence yan yatıp emzirmek kuzum 5 ayligiz hala tazyik sorunumuz geçmedi maalesef yan yatıp emzirirken daha rahat emiyo 3 aydır felan yatıp emziriyorum bide sersemken emzir kuzum tam uyanık olmasın uykulu iken daha rahat emiyolar hızlı cekmedikleri için
Mslakn oglumuz01 benmde aynıydı canm 2 ayına kadar sutım duzene gırdı oda guclu emınce tanzık durdu sukur