Biroglanannesi 2 aylık bebeğimin idrarı aşırı kokuyor . Anne sütü +mama ile besleniyor . Sebebi ne olabilir? Çok yoğun kokusu var başlarda böyle değildi .
Mslakn Biroglanannesi yogun renk ve koku susuzluktan olur genelde yada enfeksıyon daha sık emzırın bırde canm
Nrkzy Nrkzy benim bebeğiminkinde de bir koku vardı ama biz daha sonra bezden olduğunu tespit ettik içiniz rahat edecekse bir idrar tahlili yaptırın isterseniz
Okuroya Bizimde başımıza geldi koku beni rahatsız ediyordu dışardan bile aliyodum kokuyu kontrole gittik idrar testi verdin enfeksiyon çıkmıştı. Şurup verdi hemen geçti bikac güne
Nursena0606 Biroglanannesi rengi nasıl? Böbreklerinde kristalleşme olabilir. 1 aylık kontrolünde doktorumuz bezini açınca fark etti ve böbrek için tahlil istedi. Röntgen gibi bir şey. Ve orada öğrendik. Sonra kendi kendine geçti.