Denes Arkadaşlar doktor günde 6 kez 2 ser damla kullan birkez de aspiratörle cek dedi ama serumun içindekı kağıtta açılan tüpü kullanmayın yazıyor tüp bitmiyor ertesi günü kullanmayalım mı sizler nasıl yapıyorsunuz
Deletedmom110 Denes kullanıyorum. Madem öyle geri kapanır şekilde yapsalardı uyanıklar. Para dolabı olmuş ya
MihmininAnnesi Denes o küçük tuplere o kadar para vereceginize normal serum alın aynı içerik paraniza yazık. Hem bitene kadar da istediğiniz gibi kullanirsiniz kapalı sonuçta şırınga ile çekiyorsunuz. 6-7 tl gibi bisey
Denes Faras hergün bir kere kullanıyorum minikte olsa pislik oluyor burnunda hatta aspiratör kullanmıyorum zararlı diye tel tokanın ucuyla çıkarıyorum Ne kadar doğru yapıyorum bilmiyorum 🤷♀️
Mirac05 Denes serum alin bence dogdugunda aldik 6 7 tl fiyati 5 bucuk ay daha yarisina gelmedik temiz tenzenfekte siringayla çekip kullanıyorsunuz
Asyaglck Normal serum kullanıyorum sonra aspiratörle çekiyorum o da hergün değil hergün banyo yaptırıyorum zaten banyoda burnundaki pislikler cıkıyor gerek bile kalmıyo serum fizyolojik kullanmaya pek tavsiye etmiyorlar onu burna zarar ister istemez
[silindi] Denes Ben o tüpleri enjektör içine çekerek kullanıyorum. Burnuna temas olmayınca temiz oluyor bi iki gün kullanabiliyorum burnuna değince içim rahat etmiyor ya kullanıyorum ya atıyorum.
Mirac05 Denes hayır biraz tazikli veriyorum kanadan çıkıyor çocuk hasta olmadıkça cekmeyin diyorlar kendi kendini temizliyor burun zaten kaka ile o yüzden burnu tıkamadan hasta olmadan çekmiyorum
MihmininAnnesi Denes aspirator aksine burun yapısına zarar verir dediler eczacı doktor. Bebeği yüzüstü tutun burnuna direk sıkın sırtına hafifçe vurun çıkıyor zaten
Mirac05 Denes tel tokayla bir anda ittirse belki zarar verir ben küçük görünürde olunca elimle alıyorum genelde