Busra2013 aynısını ben yaşadım canım. Ağlaya ağlaya salladığım geceler oldu, sallarken uyuyakalıp oğlum ağlayınca kendi bacağıma vurup pışpışladığım günler oldu. Şimdi oğlum 1 yaşına girecek ve emin ol hepsi geçiyor. Anneyiz, yorgunuz, uykususuz, kendimiz için bişey yapmanın vermiş olduğu ağır psikoloji altındayız seni çok iyi anlıyorum. Ben o dönemler ılık duşun çok faydasını gördüm, sende bi dene istersen. Ama şunu bil o dönemler geçiyor yavaş yavaş uyumayı öğreniyorlar