161121 yaklaşık 1 haftadır gittikçe büyüyen kızarıklık oluştu. Şimdi Dudağının kenarındada var kulağının kenarındada kızarıklık oluştu, kızım 4 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor. Bilfiil olan var mı [url=https://www.hizliresim.com/60nwoav][img]https://i.hizliresim.com/60nwoav.jpeg[/img][/url]
byzogretmen 161121 alerji olabilir ben de anne sütüyle besliyorum bir anda olmuştu doktor alerji dedi ama biraz daha küçük pıtır pıtırdı