Ya benim oğlumda kızımda böyleydi birden konuştu diyen anneler nerde benim konuşmaya ihtiyacım var bu konuda 🤭
Oğlum 26 aylık kelimeler var ama hala iki kelimeli cümleler kurmuyo anne baba olarak konuşması için destekleyip rol model oluyoruz ama yok yok yok
Kitaplar şarkılar falan yani yapılacak her şey zaten sürekli yapılıyor.
Düşündüm de acaba günde iki saat kreşe versem biraz desteklenir mi konuşması çünkü tek büyüdü akran çevresi pek yok
Hadi bilen yaşayan anneler tecrübe edenler beni biraz aydınlatır mısınız ?