Kızlar bebeğimin çamaşırlarını makineye Atmıştım dün. Kızımmı koydu nasıl girdi bilmiyorum bitane temiz bezi girmiş çamaşırların içine tek tek koydum halbuki öyle birşey yoktu🥺makineden çıkınca üstü pamuk gibi birşey olmuştu elbiselerin. Silkeledim hepsini makineyi bikere döndürdüm tekrar iki defa yıkadım çamaşırları. Pamuk kalmadı üzerinde ama bi değişik kokusu var gitmedi. Tekrar yıkasamda aynı koku kalacak sanki ama acaba sağlığa zararlımı bu anlamadım ne yapsam gider kokusu önerisi olan varmı acil lütfen 🤦♀️