Kızlar selam hayırlı ramazanlar dilerim Benim oğlum 3 yaşına mayısta girecek inşallah bezi bıraktırma istiyorum kendisi haber veriyor büyük tuvaletini yapınca bezini degistiriyor. Bir kaç gün içerisinde videolar gösteriyorum resimler gösteriyorum bak oğlum büyük ve küçük tuvaletemiz gelince tuvalete gidicez diyorum tamam diyor ama iş icraata gelince yapmıyor napmam lazım bir başka fikirleriniz varmi Benim için çok önemli çünkü seneye okula başlaması lazım.