Alyalenabebek Merhaba kızlar dogum yapalı 50 gün oldu ve sanirım adet oluyorum.Ayrıca cerazette dogum kontrol hapida kullanmaya baslamistim 1 hafta oldu ama bu adet nasil oldu anlamadim🙈Aranizda boyle birsey yasayan varmi ?
Emir_mom Alyalenabebek Bende lohusaligin 38.gününde olmuştum, bir sonraki regl ise 4 ay sonra oldum doktoruma sorduğumda gayet normal 6 aya kadar düzensizlik görülebilir sorun yok demişti 😊
1kz1ogln_ Alyalenabebek ben 40 içinde adet oldum benim lohusaligim 30 günden az sürdü 40 içinde adet gördüm rahimle ilgili bı sıkıntı olabilir dediler sezeryan doğum yaptım gittim sezeryanimda sıkıntı yoktu rahmimde de normal adet gördüm ama daha az kanama ve daha az gün sürdü
Alyalenabebek 1kz1ogln_ Bende sezeryan yaptim.daha gecen hafta kontrole gittim hicbi sorun gorunmuyodu acaba dogum kontrol hapindanmi diye dusundum ama hemen adet olan cok varmis demekki tesekkur ederim yazdiginiz icin