Hepiniz haklısınız ama kayınvalidem bana bebeğim yeni dogdugu zamanlar sürekli kuzum nasıl diye sorardı birkere hasta olduğunda ay valla annesine bile güvenmem o daha melek falan gibisinden bir muhabbet geçmişti ben onun neyine güvenip gondericem şimdi çocuğumu onunla parka bunlari düşünüyorum sürekli , dedesi de aşırı düşkün ve çocuğu çok bunaltarak seviyor ağlıyor yani çocuk o sıkıştırırken öpme derim adam hastayken bile çocuğu Allah’a korur diyerek öpen biri böyleykende içim hiç rahat etmiyor düşündükçe