Kuzeymiram Toprak-hira59 instagramdan hic alisveris yapmadim cok korkuyorum ama biyerden baslamak lazim 😄. Nasil kumaslari esnekmi bi bakayim hele sayfaya
Toprak-hira59 Kuzeymiram son aldıgım urunlerin resmini cekip atiyim resimdekileri birebir aynisi geldi ben begendim geneldede e bebek yada lcw den alis veris yapardim sirf hosuma gittigi icin aldim ama cok begendim kumasini ws de
Kuzeymiram BARTUMOM gule gule giysin miniş . Şu yesil tulumada bakayim . Heralde ben oglumu bu ysz tulumlara bagucam. Cok hosuma gidiyor napim 😄
Kuzeymiram Toprak-hira59 a evet bu üstekinden istiyorum ilkgun bebeden almistin demi . Aldıgın tam oldumu yani tam bedenimi almak gerekiyor
ebz09 Kuzeymiram https://imgyukle.com/i/RkmgDN https://imgyukle.com/i/Rkmj0R https://imgyukle.com/i/Rkmcxe Ben şunlara baktim en sondaki aldim Ya asiri guzel tulumlara denk geldim de bulamadım ya
Kuzeymiram erosunn_annesi ayy cok güzeller ben olsaydim 2.scisini alirdim . Hangi sayfa acaba bende bakayim ya
Toprak-hira59 Kuzeymiram canım oglum 4 aylik ama 6 aylik giyiypruz ben haziran da ws giydiririm diye 9.12 aylik aldim usttekinin kalibi tam ama alttakini 1 beden hatta bebis topluysa 2 beden buyuk almak gerekiyor